Optimizarea site-urilor mici și site-uri cu mai multe pagini (5000), are o serie de diferențe, în ceea ce privește mai ales nu de complexitatea muncii, precum și utilizarea unor metode specifice de optimizarea in motorul de căutare Google, Bing și Yandex ...
Ele sunt în "facilitarea" de motoarele de căutare să indexeze un volum mare de informații.
Acest lucru ar trebui să ia în considerare următorii factori:
1. Structura site-ului. Prezența în structura a site-ului așa-numita "hub" de pagini (pagini care conțin link-uri către alte pagini interne ale site-ului este indexat de motoarele de căutare, în primul rând) crește gradul de utilizare a resurselor de căutare pentru site-ul tău.
Cu alte cuvinte, paginile "hub" sunt "uși" interne create special pentru motoarele de cautare: în primul rând indexate "noduri" pagina, și numai prin ea - toate celelalte pagini ale site-ului.
Atunci când se promovează un site web in motoarele de cautare Google, Bing și aplicarea Yandex acestei metode oferă un randament destul de ridicat.
Una dintre cele mai comune variante ale "nod" a paginii este o hartă a sitului care va fi discutat în detaliu mai jos.
2. Frecvența de vizite la fața locului de către motorul de căutare păianjeni. Din acest factor depinde de viteza de indexare a site-ului.
Cu trebuie să fie efectuate în scopul de a "implicare" de motoarele de căutare actualizează în mod regulat site-ul plasându-l pe știri, articole și alte materiale informative interesante și relevante.
O astfel de actualizare - una dintre cele mai eficiente (și mai important - legal) moduri de a crește frecvența vizitelor la site-ul nu numai utilizatorii, ci motorul de căutare păianjeni.
În procesul de optimizare a paginilor site-ului sunt structurate în așa fel încât nici unul dintre ei ar putea merge la pagina principală de link-uri interne, care a făcut nu mai mult de trei "clicuri".
Cu toate acestea, există un lucru continuu de a îmbunătăți capacitățile tehnice ale motoarelor de căutare și limitarea numărului de "clicuri" necesare pentru a face tranziția între pagini, își pierde relevanța.
Datorită creșterii în indexarea viteza de site-ul dvs. de motoarele de căutare este o creștere în clasament site-ul dvs. de pe lista în rezultatele de căutare.
Pentru a atinge acest obiectiv, următoarele metode:
1. Link-uri către pagini. Această metodă constă în a pune legături suplimentare de produse similare de pe pagina dedicată pentru un anumit produs.
2. Dezvoltarea și plasarea acesteia pe harta site-ului. Cea mai eficientă metodă de a demonstra acest lucru în optimizarea de site-uri mici. Volume mari reprezintă o provocare pentru motoarele de cautare, care sunt de multe ori pur și simplu nu "primesc" link-uri plasate în partea de jos a paginii.
Promovarea site-uri mari, inclusiv mai multe mii de pagini, este dificil din cauza faptului că robotul de căutare are dificultăți în a face cu astfel de volume mari și indici doar pagina inițială.
Soluția este de a dezvolta o structură arborescentă de devierea o pagină separată pentru fiecare sub-secțiune, care va permite robotului pentru a naviga posta la principalele harta site-ului pagina ...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu