Plan de afaceri puntru magazin on-line


Magazin Online - o vedere în perspectivă a unei afaceri care castiga rapid popularitate.
Omul modern nu are întotdeauna timp să mergeți la cumpărături. Și aici intră în on-line de tranzactionare. Doar du-te la site-ul magazin online și să facă o rezervare - la scurt timp mărfurile introduse direct la dumneavoastră acasă. Este convenabil și economisește timp.

Multe companii de azi se gândesc cum de a transfera o parte din afacerile sale in internet - de fapt, există un număr foarte mare de potențiali clienți. Ce va lua pentru a crea un magazin online? Cel mai important lucru - este bine-formate plan de afaceri.

Cum de a scrie un plan de afaceri pentru un magazin on-line?
În primul rând aveți nevoie pentru a decide cu privire la domeniul de aplicare al exact ceea ce aveți de gând să comerțul cu mărfuri. Nu fiecare produs este potrivit pentru on-line de comercializare, astfel încât alegerea de gama trebuie să vină cu responsabilitatea

Un plan de afaceri magazin on-line, trebuie să ne amintim că produsul trebuie să îndeplinească anumite standarde. Că este, el ar trebui să fie cunoscute de către consumatori și-au înțeles pe deplin caracteristicile. De exemplu, orice cumpărător înțelege cum să fie un televizor sau un aspirator și ce caracteristici ar trebui sa aiba.

Asigurați-vă că pentru a desfășura activități de cercetare de piață. O analiză a cererii și a ofertei poate încă într-un stadiu incipient de a elimina acele categorii de produse unde se tranzacționează pe internet nu va fi profitabil. Informații cu privire la cererea și oferta este ușor de găsit în domeniul public, în calitate de om de afaceri poate ajuta foarte bine analiza interogările de căutare.

Apoi, aveți nevoie pentru a încerca pentru a anticipa posibilele venituri din vânzări on-line. Impact semnificativ asupra prețului de vânzare, astfel încât trebuie să vă familiarizați cu politica de confidențialitate de concurenți pentru fiecare grup de produse. Ar trebui să se țină cont de faptul că magazinul nou creat are nevoie de timp pentru a ajunge la un cifrele de vânzări stabile, astfel încât cantitatea aproximativă de venituri trebuie să fie ajustate în jos.

Costurile de publicitate - o parte foarte importantă a strategiei de promovare a magazinului on-line. Cea mai mare parte din bugetul de publicitate ar trebui să fie dedicat bannere publicitare și publicitate contextuală. Dacă magazin on-line completează doar activitatea de bază, atunci puteți să-l faceți publicitate și metodele obișnuite - pliante, carti de reducere și așa mai departe.

Costurile de investiții - o parte foarte importantă a oricărui plan de afaceri. Aceasta include atât costurile de promovare, deoarece va depinde de participarea și cheltuielile pe care proprietarul va trebui să-și petreacă cu privire la achiziționarea de bunuri, închirierea de spații și a costurilor de personal.

Livrare - nu este o parte mai puțin importantă din tranzactionare online, ceea ce, de fapt, de vânzare în sine. Nu este suficient pentru a trata un client și vândă bunurile pentru el - trebuie să livreze la adresa și la timp. De asemenea, trebuie să se gândească cu atenție despre sistemul de plată pentru bunuri, inclusiv plățile electronice.

În ultima sectiune a planului de afaceri ar trebui să se acorde evaluare financiară și economică a unui magazin online, în cazul în care specifică modul în care suma planificată a veniturilor și a riscurilor implicate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu