Există mai multe articole de pe Internet despre cum se fac bani pe site-ul, dar nici unul dintre ei nu te uita complet. De aceea am decis să creeze acest lucru. Dacă știți o metodă care nu este listat mai jos, lasă-ne și vom actualiza articolul.
Rețineți că metodele de modul de a face bani online și cum să facă mai mulți bani de la site-ul - diferit. Metode de creștere a traficului sau clicuri de creștere va câștiga mai mulți bani, dar, ca atare, nu este o modalitate de a face bani.
De asemenea, puteți presupune că îmbunătățirea relevante publicitate de conținut AdSense c - o modalitate de a obține bani de la site-ul. În realitate, nu este, este o modalitate de a crește veniturile prin o mai bună CTR (CTR) de publicitate. Mod real de monetizare o rețea de publicitate cu plata per click (PPC).
Metode directe
1. Rețelelor de publicitate pay per click (PPC)
GoogleAdSense mai populare în această categorie. Dar mai sunt și alții. Practic va trebui să vă înscrieți la publicitatea operatorului și plasați codul pe site-ul dumneavoastră. Operatorul de rețea va plasa anunțuri contextuale (imagini, text) relevante pentru site-ul dvs. și veți obține bani pentru fiecare clic.
Profitabilitatea de publicitate PPC depinde de nivelul general de trafic la un site web și, mai important, pe CTR (CTR) și faceți clic pe costul (CPC). Clic depinde de designul site-ului. Publicitatea este plasat într-un loc vizibil sau încorporate în conținutul și rezultatele într-un CTR mai mare.
C pe de altă parte, CPC depinde de site-ul de nișă. Produse de inchiriat, financiare și de formare profesională - ca exemple de nise profitabile (de multe ori costa o pereche de dolari), și subiecte conexe tehnice tind să aibă un CPC scăzut (uneori la fel de puțin ca și câțiva cenți)
Sursa de trafic afectează, de asemenea, CTR. Vizitatorii de la motoarele de căutare mai frecvent accesate pe publicitate, deoarece acestea sunt deja în căutarea pentru ceva. Vizitatorii la rețelele sociale au o valoare CTR scăzută, deoarece acestea sunt punct de vedere tehnic savvy și să ignore pur și simplu anunțuri.
Lista de rețele de publicitate populare:
GoogleAdsense
Yahoo! Distribuitor de rețea (YPN)
BidVertiser
Chitika
Clicksor
2. CPM Publicitate Rețele
CPM rețelelor de publicitate PPC dori, cu excepția faptului că plata este de gând să apară pe site-ul dvs.. CPM - cost pe 1000 de afișări (CostperMille).
Blog-ul care genereaza 100000 vizualizări de pagini pe luna banner cu un preț de $ 1 CPM va ceda 100 $. CPM-ul depinde de rețea, poziția și formatul de publicitate. Cel mai bun Network are mai mare CPM (ca urmare a unui număr mai mare de agenți de publicitate). Mai aproape de partea de sus și de publicitate de mari dimensiuni (în pixeli), mai mare CPM.
Puteți obține de la 0.10 dolari la $ 10 pe 1000 de afișări. Publicitatea CPM, de obicei, funcționează bine pe site-uri cu un raport bun opinii / vizitatorilor (forumuri, reviste, etc)
Lista de rețele CPM:
CasaleMedia
BurstMedia
Faceți clic pe valoarea
Advertising.com
Tribal Fusion
RightMedia
3. Direct banner publicitar.
Vânzarea de spațiu publicitar este una dintre metodele cele mai profitabile monetizare. În primul rând, pentru că ajută la identificarea intermediarilor comisioane și stabili prețul ta. Cele mai populare formate de banner: 728 x 90 banner, 120 x 600 Zgârie-nori, 300 x 250 dreptunghiului și 125 × 125 buton. Dezavantaje de publicitate banner-ul direct este că aveți nevoie pentru a avea o audiență mare pentru a obține un agent de publicitate bună, și va trebui să-și petreacă timp cu gestionarea bannere procesul de vânzare și plăți.
4. Link Text Publicitate
De îndată ce Google a anunțat că site-urile care vand link-uri text, fără «» nofollow tag-uri vor fi pedepsiți, această metodă de monetizare a devenit mai puțin populare. Mulți proprietari de site-ul sunt încă utilizați link-uri text pentru a valorifica site-urile lor, deși unii folosiți tag-ul "nofollow", iar unele nu.
Avantajul acestei metode este că nu este intruziv. Se poate vinde link-uri text direct prin intermediul site-ul său sau de a folosi rețelele specializate pentru a automatiza procesul.
Lista de rețele:
DigitalPoint Link Vânzări Forum
Text-Link-Ads
Text-Link-Brokers
TNX
LinkWorth
5. Afiliere de Marketing
Affiliate marketing este o practica foarte populara. În acest sistem, partenerul tau, care vrea sa faca alte persoane (afiliati) vinde direct sau indirect, produsele și serviciile sale în schimbul unui comision. Uneori, acest tip de publicitate este, de asemenea, numit CPA (cost per acțiune) sau CPL (cost-pe-campionat).
Puteți trimite clienți potențiali la partenerul tau, folosind mai multe instrumente de bannere si link-uri text pentru a comentarii de produs / serviciu. În scopul de a găsi programe de afiliere adecvate se pot aplica societăților individuale și editori, precum și Dreamhost SEOBook, sau alăturați-vă rețele de afiliere.
Lista de retele de afiliere populare:
CommissionJunction
ClickBank
AzoogleAds
LinkShare
6. Monetizare widget
Tendințele recente sunt axate pe web widget-uri care vă permit să câștigați venituri din site-ul dvs.. Exemple - WidgetBucks și SmartLinks. Unii dintre ei lucrează în sistem PPC, altele - cum ar fi anunțuri link text, altele - consolidarea parteneriatelor.
Lor caracteristica principală este că ele lucrează în calitate de widget-uri web, ceea ce face mai ușor pentru utilizatorii de servicii de reglaj pe site-ul său.
Listă de companii care furnizează widget-uri de monetizare:
WidgetBucks
ScratchBack
SmartLinks
7. Sondaje plătite
PayPerPost - un pionier în acest domeniu, inițial sa întâlnit cu rezistență. Dar în curând au urmat alte companii, cele mai notabile dintre ele SponsoredReviews și ReviewMe, îmbunătățirea proceselor și extinderea acestui model pentru bloguri.
Folosind acest model vă va oferi posibilitatea de a câștiga plătit pentru a scrie posturi pe o gamă largă de aspecte. Dar nu toate bloggeri sunt dispuși să scrie despre un anumit produs sau site-ul (deoarece ar putea submina credibilitatea consiliului editorial), dar cei care nu au o mulțime de bani.
Dacă blog-ul dvs. are o audiență mare, puteți plăti pentru sondaje și pozițiile în mod direct, de economisire pentru servicii de intermediere.
Lista de sondaje plătite și rețele plătite blogging:
PayPerPost
Opinii sponsorizate
ReviewMe
BlogVertise
Smorty
8. Publicitate in RSS Feed
C rapidă de intrare tehnologia RSS, proprietarii site-ului au o modalitate de monetizare canal de distributie de conținut.
FeedBurner are deja propria rețea de publicații. Și vă puteți înscrie pentru a începe afișarea de publicitate CPM în feed-ul. Bidvertiser a introdus publicitatea în RSS sistem PPC. Unele bloguri vinde bannere sau publicitate posturi în feed-uri direct.
Linkuri utile:
FeedBurner
BidVertiser
Pheedo
9. Sponsori pentru coloanele individuale sau evenimente
În cazul în care site-ul dvs. are anumite coloane sau evenimente (săptămânal podcast serie interviu, un sondaj lunar sau proiecte speciale) puteți găsi companii pentru lucrul individual cu ei ca agenții de publicitate.
Această metodă mărește posibilitățile de monetizare pentru editori, oferind agenților de publicitate de a lucra cu publicul țintă, și reducerea costurilor.
Mashable ilustrează această posibilitate. Ei au mai multe opțiuni de publicitate pe site-ul, inclusiv capacitatea de a face anumite coloane și articole, inclusiv "Sondaj de zi" și "Web 2.0 oferă."
ProBlogger ruleaza, de asemenea, proiecte și, uneori, înainte de a proceda să anunțe în mod public proiectului, colectarea sponsori.
10. Conținut premium.
Unele site-uri și blog-uri de conținut este eliminat de la accesul liber și gratuit pentru accesul la continut exclusiv si instrumente.
Un bun exemplu SOEmoz. Ei au un blog foarte popular care oferă consiliere și informații cu privire la o gamă largă de subiecte SEO. Vizitatorii pot decide să devină membri ai Premium. Costă 48 dolari pe lună, și le dă acces la ghiduri, instrumente și alte tipuri de conținut exclusiv.
11. Forumuri private
Deși Internetul este plin de forumuri gratuite, există, de asemenea, abilitatea de a crea privat, în cazul în care membrii trebuie să plătească o sumă forfetară sau o taxă lunară pentru participarea lor.
SEO Blackhat primește 100 de dolari pe lună de la fiecare dintre membrii săi, precum și toți membrii - mii. În mod evident, pentru a obține un preț de membru pe forum, ai nevoie pentru a oferi o valoare reală (de exemplu, tehnici secrete, instrumente, și așa mai departe).
Performancing a lansat, de asemenea, un forum, care a fost recent concentrat pe aspectul de rețea. Se numește TheHive (stup), precum și costul lunar este de $ 10.
Acestea sunt doar două exemple. Există multe posibilități de a crea un forum privat și profitabilă, trebuie doar să găsiți conținut valoros, care va face atractivă pentru participanți.
Lista de software populare forum:
vBulletin
Simple Machines Forum
phpBB
Vanilie
12. Ocuparea forței de muncă Serviciul
Multe bloguri populare încearcă să extragă un venit suplimentar de servicii de ocupare. Inutil să spun, pentru a crea un loc de muncă bord activ și profitabil care aveți nevoie să se concentreze în primul rând pe blog-ul într-o nișă special, și au trafic decent.
Avantajul acestei metode este faptul că este venit pasiv. Odată ce au o structura apare, listingurile de locuri de muncă vor veni în, și puteți obține oriunde de la $ 10 la $ 100 pe anunțuri.
Lista de servicii populare de ocuparea forței de muncă de software:
JobThread
Scribe web Job Board
SimplyHired Job-O-Matic
Jobbex
13. Piețele.
Sitepoint este un exemplu de o piață online de succes. Unele site-uri și blog-uri care încearcă să reproducă acest model pe o scară mai mică.
Aceasta depinde de nișă dvs. și permite vizitatorilor să păstreze cumpărarea, vânzarea de produse, iar acest lucru poate lucra bine. Mai târziu, puteți începe încărcarea o mica taxa pentru listări de produse noi.
Problema cu această metodă este că nu există nici un software standard pe internet, așa că va trebui să angajeze un programator pentru integrarea pe piața site-ul dvs..
De exemplu, piețele sunt folosite pentru a EasyWordpress și Mashable.
14. Plătit Sondaje
Există servicii care vor plăti bani pentru anchete sau sondaje de opinie de pe site-ul dvs.. Cele mai populare dintre acestea se numește VizuAnswers.
Trebuie să vă abonați la, și selectați tipul de sondaje pe care doriți să ruleze pe site-ul tau. Cele mai multe dintre aceste servicii operează în cadrul CPM.
15.Prodazha sau inchiriere paginile interioare
MillionDollarWiki a făcut acest concept de popular, dar este folosit în rețea pentru o perioadă lungă de timp (de exemplu Pagerank10.co.uk).
Aceste site-uri vinde pentru o taxă unică sau închiria paginile interne ale domeniului tău. De obicei, acestea fie au Pagerank mare sau trafic de mare, astfel încât oamenii care achiziționează o pagină va fi capabil de a obține beneficii.
Punerea în aplicare această metodă pe un blog mic ar fi dificil, dar conceptul este interesant și ar putea fi explorate în continuare.
16. Mesajele de la sponsori
TechMeme, probabil, primul care a realiza această idee, dar cumva nu sa extins la alte site-uri. Agregator de știri tehnologie afișează mesaje editoriale în coloana din stânga, și pe bara laterală au o secțiune «poziții TechMeme plătite."
În conformitate cu această secțiune a agenților de publicitate bloc de birouri iasa in evidenta, obtinerea de trafic dorit. Având în vedere că costul lunar per scaun este de $ 5000 și că au în jurul valorii de 6 sponsori, acesta ar trebui să funcționeze bine.
17. Donații
Link-uri cazarii "Doneaza» sau un buton de pe un site web poate fi o modalitate eficientă de a face bani, mai ales dacă blog-ul dvs. este într-o nișă în care cititorii pot învăța și obține informații importante de la conținut.
Dezvoltarea personală și productivitatea bloguri, de exemplu, au tendința de a câștiga bani buni pe un sistem cu o donație (un exemplu bun - StevePavlina).
O variație mică a acestei metode a apărut în urmă cu ceva timp, cu BuyMe un plugin de bere. Acest plugin WordPress vă permite să introduceți un mesaj personalizat, la partea de jos a fiecărui articol, solicitând cititorii la o bere sau o cafea.
18. Publicitate în hârtie
În rețelele, distribuirea obiecte promotionale, cum ar fi Kontera și link-uri sponsorizate VibrantMedia loc în cadrul textului. Aceste link-uri sunt dotate cu un pat dublu subliniere pentru a le diferenția de link-uri normale, și o dată utilizatorul trece mouse-ul peste link-ul, nu există publicitate. Dacă utilizatorul face clic pe el, proprietarul site-ului este plătit.
Unii oameni fac bani buni cu această metodă, dar altele se abțină de la utilizarea acestuia, din cauza inconveniente sale. De asemenea, este interesant de observat faptul că foarte puține site-uri s-au experimentat cu textul publicitar.
19. Pop-up-uri și pop-under
Pop-up-uri, e enervant formă de publicitate pe Internet. Dacă sunteți doar încercarea de a face o mulțime de bani de la un site web, puteți experimenta cu ea.
Dacă încercați să ridice de trafic și de a genera vizitatorii fideli, probabil că nu va trebui să recurgă la acest tip de publicitate. Doar uita-te la câteva sute de bloggeri pop-up pop-up: există un motiv pentru care ei sunt atât de populare.
Rețelele publicitare care utilizează ferestre pop-up:
Tribal Fusion
PayPopup
PopupAd
Adversal
20. Audio publicitate
De asemenea, numit PPP (pay per joc), publicitatea a fost introdus NetAudioAds. Conceptul este destul de simplu: să joace un mic publicitate audio (de obicei 5 secunde) de fiecare dată când un vizitator vine la site-ul dvs.. Utilizatorul nu-l poate opri, creând o rată de conversie de 100% pe baza de vizitatori unici.
Companiile continua sa experimenteze această metodă, dar unii utilizatori au raportat că au primit de la $ 4 la 6 dolari CPM. Indiferent de acest lucru, este foarte enervant forma de publicitate, cred deci de doua ori inainte de a folosi aceasta.
21. Site-ul de vânzare
Vanzarea site-ul dvs. ar putea fi ultimul pas, dar are potențial pentru o sumă mare de bani într-o perioadă scurtă de timp.
DigitalPoint și Sitepoint sunt mereu active, cu cumpărătorii și vânzătorii site-ul web. Țineți cont de faptul că parametrii cel mai frecvent utilizate pentru determinarea valorii site-ului este venitul lunar pe care le generează, înmulțit cu un anumit număr (multiplicatorul poate intervalul de la 5 la 30, în funcție de așteptările vânzătorului, calitatea site-ului, pe de nișă și de alți factori) .
Unii oameni fac, de asemenea, site-uri web de bani de tranzacționare. Acestea creează, fie le de la zero sau să cumpărați un site existent și după renovare unele le vinde pentru un profit.
Metode indirecte
22. Vânzările de cărți electronice
Poate că aceasta este una dintre cele mai vechi metode de a face bani online cu ajutorul unui site web pentru a vinde carti electronice și este o modalitate foarte eficientă de a crește veniturile.
Puteți construi un site web în jurul structurii de cartea în sine, așa cum SEOBook.com sau a lansa un e-carte pe baza unui site web de succes, așa cum am făcut-o, și rezervați FreelanceSwitch «HowtobeRockstarFreelancer».
23. Vânzarea de cărți obișnuite
Mulți autori și jurnaliști folosesc blogurile lor sau site-uri de a vinde exemplare de cărți Hardcover. Exemplele includ GuyKawasaki, SethGodin și MalcolmGladwel.
Deși cele mai multe dintre aceste persoane au fost deja autori de renume au creat înainte de site-ul lor, puteți face, de asemenea, opusul. Ca și în cazul lui carte LorelleVanFossen bloggeri Sfaturi. În primul rând, ea a făcut ea însăși recunoscut pe această temă prin intermediul blog-ul său, iar apoi ea a publicat o carte.
Lista publicațiilor de servicii independente:
Lulu
Self-Publishing
IUniverse
WordClay
24. Vânzarea de template-uri sau teme pentru WP
Ca mai multe persoane și mai multe sunt on-line, a devenit șabloane urgente site-ul de vanzare si teme pentru WordPress. În acest segment, există site-uri majore cum ar fi TemplateMonster, precum si designerii individuali care și promova și vinde munca lor independent.
Brian Gardner și UniqueBlogDesigns - două exemple de site-uri care fac bani din vânzarea celor WordPress.
25. Servicii de consultanta si conexe
În funcție de nișă, se pot face bani prin oferirea de servicii de consultanță și servicii conexe. Dacă sunteți autorul blog-ul, articole și informații pentru specializarea ta este, s-ar putea obține cu ușurință clienții. ChrisGarrett a folosit o strategie similara. În primul rând el a creat un blog extrem de influent în blogging-ul și mass-media noi, și apoi a început să ofere servicii de consultanță pentru clienți legate de problemele și nevoile lor.
26. Crearea unei liste de corespondență
Liste de adrese și buletine de știri sunt unul dintre instrumentele cele mai puternice de marketing pe Internet. Acestea oferă tarife incredibile de conversie, precum și abilitatea de a chema oamenii la fel de acțiune foarte eficient.
Crearea unei liste de distribuire de mare este o sarcină dificilă, dar dacă aveți un site popular, îl puteți utiliza pentru a crește numărul de abonați la newsletter. YaroStarak este un comerciant de Internet celebru, și dacă vizitați blog-ul lui, veți observa că în partea de sus, se încurajează vizitatorii să se aboneze la newsletter-ul de e-mail lui. YaroStarak oferă cinci metode de venit în fiecare lună în buletinul său electronic, dovedind că aceste metode funcționează.
Lista de servicii pentru organizarea newsletter:
AWeber
SendStudio NX
PHP Autoresponder
Constant Contact
27. Programul de mentorat
Oamenii sunt dispuși să plătească pe cineva care să-i învețe și să le dea cunoștințe (spre deosebire de simpla informare). Educația este unul dintre cele mai mari industrii din lume, și, de asemenea, on-line.
Crearea unui program de mentorat legat de nisa site-ului dvs. poate fi foarte profitabil daca reusesti să structureze și să promoveze în mod adecvat ea. Există o gamă largă de resurse și instrumente care pot fi folosite pentru a furniza informații privitoare la articolele simple pentru lecții audio și video.
BrianClark folosit succesul Copyblogger de a lansa un program de mentorat pentru a învăța pe oameni cum să construiască comunitatea și cum să-și vândă conținut online. Programul se numește «TeachingSells» și costă 97 dolari pe lună.
28. Crearea unei conferințe în jurul valorii de site-ul web
În cazul în care site-ul dvs. decolează și devine un guru în nișă dvs., aveți posibilitatea să creați o conferință în jurul valorii de ea. În funcție de dimensiunea publicului dvs., evenimentul ar putea atrage mii de oameni, și puteți face bani direct de la conferință.
SearchEngineLand, de exemplu, a creat o serie de conferinte care viziteaza mai multe orase din Statele Unite ale Americii și în alte țări.Conferința numit SearchMarketingExpo, iar biletele costa mii de dolari.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu