Cum dea obține idei pentru a scrie articole pe blog-ul WordPress.


Salut tuturor cititorilor de pe blog! Recent, un bărbat mi-a scris o scrisoare lungă, în care el ma întrebat despre setarea unui plugin. Dar această problemă este pe cale de a scrie un articol separat, dar întrebarea de unde iau ideea de a scrie articole pentru a blog-ul dvs. WordPress, acest subiect a fost mai urgent!
Desigur, i-am spus omului la întrebarea lui, că e mulțime de informații on-line, și are doar să se uite, si va găsi întotdeauna ce sa scrie. Dar apoi, mă gândesc, am realizat că pentru a scrie unele articole ar trebui să fie cel puțin inspiratie, dorinta si motivatia.


Un mic pas înapoi și să vă spun cum am început drumul meu. În general, am avut un loc de muncă în rețea, nu insista pe ea, pentru că nu contează. Lucru nu a fost ușor, a trebuit să scrie o mulțime, și petrecerea timpului la calculator. Dar, la un moment dat, site-ul sa prăbușit, ceea ce sa întâmplat, nu știu la această zi, pentru că oamenii pur și simplu au dispărut. Pentru acest lucru am irosit aproape 5 ani de viață, și nu ceea ce nu mai este studiată. Am fost de a face treaba pe care mi sa oferit, sarcinile de publicitate și diferite nu dificile. Dar asta e tot .... Nu există nici o lucrare, durerea este groaznic. Am început să mă gândesc, cum pot pune mâna pe ce să fac.

Ei bine, cel mai bun mod de a învăța, m-am gândit ... dacă nu aș crea un blog care va învăța pe alții .... Da, da, e drept, un blog care va învăța alte persoane ce eu nu doresc să înțeleagă, să învețe și să învețe! Am început să învăț toate plugin-uri, teme, învățat HTML, CSS și Photoshop sunt o mulțime de lucruri, și aproape tot ceea ce a început să scrie!

Acum, înapoi la subiect, în cazul în care pot obține idei pentru scrierea de articole ... Cred că deja ați răspuns pentru ei înșiși pe această temă. Dacă ați problemă este aproape, vrei sa afli mai multe, să crească, aveți obiective, motivație, întrebarea care pentru a obține idei pentru scrierea de articole, nu pot apărea, acesta trebuie să pară o prostie pentru tine.

Acum, am o mulțime de planuri, lucrează la două proiecte care vor fi radical diferit de acest blog, atât proiectarea și calitatea conținutului în sine! Am devenit mai conștientă, mă simt despre acest subiect. Știi, uneori, gândurile și planurile pe care eu nu pot sa adorm pentru o lungă perioadă de timp, credeam doar omoare .... Am înțeles că Internetul este o mulțime de muncă, și fiecare poate lua locul. Important să nu-ți fie frică și doar încerc. Dacă ați creat un blog despre masini, atunci va trebui să le înțeleagă, si iti place această temă ar trebui să fie cât mai aproape posibil, ar trebui să scrie cu placere. Asta e atunci când blog-ul dvs. este popular!

Popularitatea specială a acestui blog special, nu mă aștept, voi fi fericit dacă acesta va fi util cuiva, pentru că materialul este deja o mulțime. Alte proiecte sunt deja angajate într-un alt mod, și eu sunt sigur că-mi va aduce mult mai mult succes, sper.

Deci, crearea unui blog WordPress, ar trebui să fie în acest thread, va trebui să învețe toate detaliile, si nu scrie de bastoane, și cu plăcere! Necesitatea de a scrie în mod regulat, iar apoi succesul va fi, cu siguranță. Luați în funcțiune experienta mea, găsesc un subiect care vă interesează, este aproape și de al studia, și partaja cu oamenii. Principalul lucru pe care ți-a plăcut această temă, știi? Aceasta este atunci când dorința de a fi, și vor fi o mulțime de idei ... nu toate dintr-o dată vine, veți vedea mai târziu!

Ei bine, nu o mulțime de chat, vă doresc tuturor mult noroc la toti baietii, important să nu se renunțe, scrie despre ceea ce stii, scrie articole voluminoase, relevante, le optimizeze. Învață ceva nou in fiecare zi ... într-adevăr, băieți - e așa de important. În fiecare zi am petrecut două ore de formare - minim, acum creierul meu pentru a sorta, prin, atât de multe idei diferite, Doamne ferește, ei devin realitate!

Toate bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu