Roboți motoarelor de căutare calculeaza relevanța textelor, folosind o serie de frecvențe de cuvinte. Deci cu cit mai des există anumite cuvinte cheie din textul de pe site, cu atât mai mult este relevant în raport cu nevoile utilizatorilor. Numărul de astfel de cuvinte poate fi de la un cuplu la o duzină, în funcție de activitate sau concurenta ...
Mai mic număr selectate este utilizat în text, mai pot fi consumate și, în consecință, crește relevanța acestora. Texte extrem de relevante conțin de obicei 2-3 cuvinte cheie. Fiecare cuvânt este folosit, în general, într-un raport de 1 la 20 (5%) în raport cu întregul text. Daca depășești această cifră este o posibilitate care motoarele de căutare vor vedea acest lucru ca spam.
Cuvintele cheie ar trebui să fie selectate în funcție de cât de des oamenii le folosesc în timp ce căutarea de informații. De obicei, oamenii se folosesc, în primul rând ceea ce vine în minte. Și este în aceste cuvinte pentru a naviga. Cu toate acestea, cea mai mare relevanță apare atunci când căutați pentru același lucru nu este doar cuvinte, ci fraze întregi.
Nevoie pentru a ridica acele fraze care pot fi utilizate cu publicul țintă este mult mai probabil. Cele mai multe cuvinte cheie relevante, conținutul va fi mult mai competitiv conțin blocat.
Cu toate acestea, nivelul de relevanță al diferitelor concurente site-uri de motoare de căutare pot rata este chiar mai mare din cauza factorilor externi. În acest caz, puteți folosi cuvintele alternativ. Dacă nu folosiți cele mai populare cuvinte cheie, puteți pierde o mulțime de potențiali vizitatori.
Dacă utilizați cuvinte comune care pot acoperi cele mai multe dintre utilizatorii de Internet care sunt în căutarea de informații cu privire la aceste subiecte. Cu toate acestea, va trebui să concureze cu toate site-urile aceleași teme. Cuvintele de specialitate poate reduce nivelul de concurență, dar aceasta scade mărimea audienței.
Când se folosește fraze cheie și, de asemenea, ia în considerare durata pedepsei. Mai propoziție, mai mic de concurență și de mărimea audienței. Nu folosiți mai mult de fraze de 4 cuvinte, pentru că puțini oameni vor folosi aceste fraze lungi pentru a căuta.
Încerca să alegem acele cuvinte cheie, astfel încât atunci când motorul interogare de căutare dat în rezultatele de căutare o listă de site-uri, dintre care unele sunt inferioare în calitate de resursa.
Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că modul în care poate furniza imediat cea mai înaltă poziție resursa ta. După toate, există factori, cum ar fi participarea și link-uri externe, și ele joacă un rol important ...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu