Care sunt diferitele tipuri de interogări de căutare?


Scopul oricărei companii, în general, și în special, are scopul de a crea site-uri - pentru creșterea vânzărilor pentru lucrări și servicii. Astăzi este dificil de a găsi o companie care nu are un site web. Dar acel care are un site web nu garanteaza rezolvarea problemelor. Ce eforturi trebuie să se ia pentru ca aceste informații pe site-ul companiei, să aducă bani ...

Site-ul a devenit "vizibil" pe Internet, este necesar să se atragă atenția clienților interesați și publicul țintă. Dar, pentru ca cererea, site-ul dvs. sunt incluse în cel puțin zece rezultatele de căutare de top, aveți nevoie pentru a lucra la optimizarea site-ul dvs. și de a promova-l în motorul de căutare.

Departe în trecut, sunt zile în care pur și simplu și clar site-ul scris în sine ar putea obține în prima pagină a rezultatelor căutării. Acum este pe umărul numai profesioniști. Cel mai bun moment pentru acest lucru - crearea unui site web. Este mai bine să facă de la început și dreptul, decât de a modifica.

Deci, ceea ce va compania sa concentrat activitatea pe optimizarea site-ul dvs.? Ce să plătească bani? Fără excepție, toți utilizatorii pentru a descoperi informații relevante, utilizează motoarele de căutare. Acest lucru se întâmplă în orice caz, o persoana care cauta pentru un produs, serviciu sau pur și simplu o informare abstract.

În cazul în care clientul doar pentru un al doilea sa dus la pagina de site-ul dvs., acesta este un potențial client. Prin urmare, cea mai mare poziția dvs. în rezultatele motorului de căutare, cu atât mai mare probabilitatea ca produsele sau serviciile dvs. vor fi achiziționate.

Crește relevanța și caracterul adecvat al site-ului, lista de interogări pe care proprietarii de site-ul cred că cheia este realizat prin optimizarea site-ului, precum și creșterea numărului de link-uri externe.

Optimizare implică lucrul cu conținut - conținutul text al site-ului care cuvintele cheie sunt armonios potrivite și unicitatea a textului a fost la fel de mare ca posibil. Cererile utilizatorilor, în funcție de ceea ce utilizatorul dorește divizat în informații, tranzacție și de navigație.

Căutare informații implică o căutare de informații de fond. Utilizatorii nu sunt neapărat de gând să aibă grijă ce fel de site-ul, așa cum este informații. Răspândirea de cereri pot fi foarte larg: textul poeziei, actor Biografie, telefon sau adresa companiei sau revizuire produs.

Cel mai de încredere pentru client este o compilație de articole pe tema de interes. Dar, din păcate, lucrările de pe site-ul și acest lucru se va termina. Prin urmare, promovarea site-ului, cereri de informații nu sunt foarte interesante pentru clienti ca efectul economic este puțin probabil. Excepția poate fi o opțiune, atunci când un utilizator caută pentru un comentariu despre acest produs și găsește o ofertă mai bună. Care ar putea împinge să cumpere.

Interogări de navigație. Această căutare pentru orice anumit site în cazul în care un utilizator a vizitat înainte. Dar, din nou, acest lucru nu justifică o achiziție. Dacă un utilizator este în căutarea pentru compania ta, este probabil ca voi și va fi în prima linie a rezultat de căutare. Considerăm interogările de navigație numai în scopul de a atrage clienții străini.

Cereri Tranzactionala. Această cerere este dispus pentru a efectua o acțiune. În cazul în care cererea conține cuvintele "cumpara, inchiria, vinde, chirie" - este un semn de o cerere tranzacțional. Aceste cereri - o bucățică gustoasă pentru promovarea site-ului. Rămâne în cazul de mici. La formarea unei astfel de cereri, site-ul dvs. este obtinerea în top zece.

Dacă doriți să câștige competiția, este necesar de a valorifica puterea de Internet. De lucru competent va crește vizite la fața locului de către clienții și potențialii clienți. Și, în consecință, venituri materiale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu