Care sunt motivele pentru frecventarea scăzută pe blog?


Toata lumea vrea ca munca sa a fost răsplătită pe merit. Asta e ghinion webmasteri se plâng de soarta lor și să încerce să înțeleagă motivele pentru participarea scăzută pe blog-ul, și ceea ce au făcut greșit. Dacă aveți aceeași problemă, să încercăm a face cu ea împreună ...

De exemplu, calitatea conținutului. Câte mesaje au fost scrise pe tema a ceea ce materiale sunt necesare pentru a fi un valoros și unic, dar mulți bloggeri preferă în continuare pentru a ocoli acest aspect al partidului, crezând că utilizatorul - ". Mananca" prost, orice material. Cu toate acestea, în practică, totul nu este atât de radios, și este puțin probabil veți putea să vă rugăm să publicul său un conținut de mâna a doua.

Acesta este principalul motiv pentru prezența scăzută pe blog, și aceasta trebuie să fie abordată cu atenție. În primul rând, materialul trebuie să fie proaspete și subiecte relevante. În al doilea rând, ele nu trebuie să fie blocată, care este scris în termeni generali și în fapt cunoscute. În al treilea rând, este necesar să se respecte un stil original și frumos de prezentare. În al patrulea rând, este imposibil să scrie despre același, oamenii vor o schimbare.

Se întâmplă că oamenii nu le place blog-ul dvs. pentru motivul că posturile pe ea prea mult timp, sau invers, este prea scurt. Pentru a rezolva această problemă, trebuie să cântărească suma de articole, aceasta nu ar trebui să fie mai mică de 2000 de caractere, dar nu mai mult de 3500.

Strica impresia de site-ul poate, de asemenea șablon de design urât. În cazul în care utilizatorul vede că design-ul nu are nici un semn de originalitate, opinia sa a vă va lăsa mult de dorit, și, desigur, să se bazeze pe evaluarea pozitivă nu este necesar.

Nu uita despre specificul unui anumit blog - el este obligat să colecteze cititori, pentru că o anumită parte a ei, în orice caz, va fi o parte din trafic în curs de desfășurare. Motivul pentru participarea scăzută pe blog pot fi acoperite chiar și în absența RSS-buton sau vizibilitatea redusă. Amintiți-vă, acest element este cel mai important și semnificativ, dar din cauza eșecului de a se conforma poate linge absolut zona de rating.

Și, desigur, blog-ul conectat direct la rețelele sociale, ceea ce înseamnă că acesta trebuie să includă butonul "retweet", "cum ar fi", etc În acest caz, vă va oferi o importanță mai mare și a obține un nou trafic orientat ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu