Interogari de căutare - metoda eficienta de promovare a site-ului


Acest articol este dedicat pentru optimizarea site-ul dvs. pentru motoarele de cautare pentru a lucra. Acest proces este numit promovare. Înainte de orice proprietar, mai devreme sau mai târziu, se va confrunta cu sarcina de promovare a site-ului, care îi va permite să ia o poziție de lider în clasamentul ...

În orice interogare de căutare utilizatorul primeste link-uri către site-uri care conțin informații de interes. Ca o regulă, sunteți în căutarea pentru cele mai multe din primele două pagini de la.

Sarcina de optimizare este de a promova un site web, astfel încât se încadrează în primul top-10 în cel mai rău - o listă de top douăzeci de căutare. Tehnicile de bază de optimizare si promovare a site-ului sunt enumerate mai jos, cu ajutorul tag-uri.

Sarcina principală a meta - tag-uri este de a oferi un păianjen exact ceea ce aveți nevoie să se uite pe pagina. La prima vedere s-ar părea că acest lucru este, ceea ce era necesar!

Ele dau-ne dreptul de suma de oameni. Dar nu se întâmplă întotdeauna așa. Tag-uri sunt, desigur, importante, dar utilizarea lor trebuie să ia în considerare mai multe subtilități.

Până în prezent, există o mulțime de meta - tag-uri, dar iese în evidență printre ei numai trei de bază.

Tag-uri pentru a optimiza codul HTML al site-ului.

1) Optimizarea a paginii, sau mai degrabă titlul acestuia. Titlul paginii este plasat în interiorul titlul tag-ul titlu. Conținutul titlului trebuie să includă cuvinte cheie și a afișa conținutul sensul paginii.

Potrivit statisticilor, utilizatorii afla informații de la stânga la dreapta, astfel încât cel mai important cuvânt ar trebui să fie plasat în primul titlu loc. O altă tehnică care se poate îmbunătăți poziția site-ul dvs. este în reflectarea multiplu de cuvinte cheie în titlu.

2) Meta-tag-uri - optimizare. Ele sunt folosite pentru a descrie cuvinte cheie, pagini, etc Ele sunt întotdeauna prescrise după tag-ul titlu și trebuie să fie prezente în fiecare pagină în codul HTML. Această etichetă ar trebui să se reflecte conținutul pe scurt semantic al paginii. În general, cele mai multe pagini indexate, mai mare de rating de resurse pentru motoarele de cautare.

Trebuie remarcat faptul că cuvintele cheie trebuie să enumera nu numai etichetele menționate mai sus, dar, de asemenea, înregistrarea pagina în motoarele de căutare. Tu ar trebui să ia în considerare posibilele erori în procesul de recrutare de o interogare de căutare.

De exemplu, cuvintele cheie pentru a înregistra atât din Rusia cât și în tastatură latină. În acest caz, nu pierde potențialii utilizatori ai site-ului, care se va ridica la pozițiile de vârf din lista de căutare.

Lucrarea poate fi aplicată și altor etichete utile. De exemplu, titlul tag - descrierea unui hyperlink pe vizitator sa ajunge la pagina. Titlul paginii reflectă cuvintele cheie potrivite, cel mai frecvent apar în text.

Alt tag este similar cu sensul titlu indicativ, dar se utilizează imaginea. Conceput într-un astfel de tag-ul, numele de desene trebuie să conțină aceleași cuvinte cheie ca pagina în care se află imaginea.

Putem concluziona - cu promovarea site-ului componentele principale sunt viteza mare de pagini de încărcare, de conținut, actualizări regulate și adăugarea sistemului de conținut accesibil pentru extragerea de informații.

Textul acestui articol de mai multe ori suna "promovare" - cuvântul cheie. Acest lucru înseamnă că, în site-ul considerată o șansă mai bună la cerere "promovare", este probabil să fie incluse în prima linie a listei găsi ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu