Cum de a promova site-ul folosind Twitter?


Întrebarea cum de a promova un site web de la zero este cel mai relevanta dintre acei oameni care visul de a construi venitul on-line. După cum știți, fiecare site are nevoie de o promovare în cazul contrar nu va fi posibil pentru a câștiga ...

Am început să fac site-uri în jurul începutul de două mii de ani, și vreau să spun că in aceasta perioada nu a fost atât de ușor . Dar eu nu-l regret tot timpul petrecut pe cercetarea informații cu privire la promovarea site-ului.

Numai atunci au început să apară prima rețea socială, și au fost înlocuite cu forumuri unde oamenii vorbeau cu însuflețire despre ceva și au discutat pe diferite teme. Pentru că nu este de gând să o mulțime de oameni, am început să pun informații de acolo despre site-ul dumneavoastră. Este de remarcat faptul că creșterea de vizitatori sa simțit cu adevărat.

Mai târziu am aflat despre publicitate, și a început să plaseze anunțuri pe site-ul tau. Apoi am făcut aproximativ cinci mii de o lună, dar am fost incredibil de fericit că bani, pentru că am câștigat-l stând la domiciliu.

Apoi mi-am dat seama că era posibil. Cum de a promova un site web de la zero acum? Acum crea o mulțime de bloguri, rețele sociale și forumuri. Există, de asemenea, poate pune informațiile de pe site-ul său.

De exemplu, putem lua în considerare astfel de un site numit "Twitter". Acum este incredibil de popular în rândul tinerilor și a tinerilor este rețeaua principală on-line vizitator.

Pe utilizatorii de Twitter posta gândurile lor, ca nu stătea artiști, muzicieni, care publica stiri pe paginile lor. Există, de asemenea, cei care creează propria pagină pe Twitter, și angajate în promovarea site-ului.

De asemenea, ele pot roti nu numai site-uri web design, dar, de asemenea, promovarea de alte pagini de Twitter, sau orice altceva. Acest lucru este foarte util, deoarece pentru o taxă, site-ul dvs. poate adăuga de vizitatori la un număr foarte mare. Doar o zi viata ta va deveni foarte popular.

Desigur, mult depinde de tine, exact așa cum ați completat inițial site-ul, și modul în care aceasta este atractiv pentru vizitatori. Și Twitter vă poate ajuta cu adevarat, mai ales în primele etape ale site-ului.

Acest lucru este foarte, foarte convenabil, așa cum fac astfel de publicitate poate fi rapid și eficient. Știu din experiență că tweeter este într-adevăr capabil de a deveni una dintre cele mai eficiente surse de promovare a site-ului ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu