Când optimizarea si promovarea site-uri sunt de multe ori accentul principal este pe inbound link-uri și link-uri outbound practic "pierdute" la vedere ...
Conform credintei populare, link-uri outbound avea un impact negativ asupra promovării de către Page Rank și poziția inferioară a site-ului în lista cu rezultatele căutării pentru "interogări, care spray-uri oaspeților utilizatorilor atenție la resurse externe și îi ajută să se scurgă.
Acesta este motivul pentru dezvoltatorii de site-uri, fie nu posta link-uri către resurse externe (chiar și cele bune!) Sau un loc, dar "masca"-le de la motoarele de căutare.
Am nevoie pentru a face acest lucru? Nu întotdeauna, ca în acest caz, riscul de a te de aplicare a sancțiunilor de către motoarele de căutare.
În regulile de bază ale motorului de căutare pentru site-publicat pe pagina oficială a Google, spune ca Google nu se aplică sancțiuni pentru introducerea outbound link-uri, în cazul în care acestea îndeplinesc o serie de cerințe:
1. numărul de link-uri ar trebui să fie mici (nu mai mult de o sută);
2. Site-ul subiect care conține un link, ar trebui să fie aproape de tema site-ul dvs.;
3. Resursă PR la care este plasat link trebuie să fie mai mare decât 0.
Dacă un site îndeplinește criteriile de mai sus, motorul de căutare Google se vede ca o "semnificativ" și având un rang înalt în rezultatele interogării.
Acest lucru se datorează faptului că motorul de căutare site-uri "nu simpatice", crearea de care a fost destinat să iasă pe partea de sus în rezultatele de căutare și redirecționarea în continuare utilizatorilor de alte resurse.
Astfel de site-uri sunt numite "pagini de intrare" (din ușă engleză - portal). În acest sens, un număr mare de link-uri către resurse pe diferite teme, care nu coincide cu tema site-ul dvs., Google poate fi considerat ca site-ul nominală speculații pentru spații publicitare comerciale sau neglijență din confortul utilizatorilor.
Link-uri către resurse cu zero, PR sunt de nedorit, deoarece Google vede aceste site-uri promovate de nu un mod legitim (prin optimizarea "neagra").
Din păcate, Google nu distinge astfel de site-uri de pe site-uri "neraskruchennyh", care au, de asemenea, zero, PR nou create și, așa că orice știu de fond pe această temă de site-ul nou, este mai bine să nu risc prin postarea de link-uri către acesta. În toate aceste cazuri, sancțiunile impuse de Google va fi reducerea de Page Rank.
Prin urmare, outbound link-uri vor fi luate în considerare de către motoarele de căutare ca fiind pozitive singurul caz de raritatea lor, precum și site-uri relevante cu un grad ridicat de PR și similar cu subiectul, link-uri outbound altfel va fi privit negativ.
Aceasta este una dintre metodele de a controla motoarele de căutare, cu utilizarea de metode abuzive de site-uri web de optimizare, dar nu poate fi exclus de la intrarea în "lista neagră", site-ul analfabet dezvoltat, outbound link-uri care nu îndeplinesc cerințele de motoarele de căutare.
Trebuie remarcat faptul că promovarea de site-ul dvs. în alte motoare de căutare, ca o sancțiune pentru legături incorecte de ieșire, de asemenea, folosit de downgrade a site-ului în rezultatele interogării ...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu