Cum sa faci bani pe scrierea de articole proprii?


Probabil că mulţi au auzit de acest tip de venituri, scrierea de articole proprii și postarea lor la bursă. Veniturile de la plasarea articolelor este destul de profitabile. Prin urmare, eu sunt încântat să vă spun cum sa faci bani pe ea. Dacă la şcoală aţi invatat a scrie eseuri și sa va exprimati gândurile lor, atunci cred că problemele nu vei avea ...

Personal, îmi plăcea să scriu eseuri în școală, așa că a decis să încerc ca un copywriter și am încercat să profit de pe schimbul de articole. Cum ar trebui să fie articole pentru a face bani?

În primul rînd, scrie despre ceea ce este bun. Se întîmplă că la bursele de valori este o listă de subiecte-cheie, care sunt cele mai populare. Sunt mereu interesanţi de cele subiecte cele mai solicitate, astfel încît să poţi scrie un articol bun.

În al doilea rînd, articolul dumneavoastră ar trebui să fie un titlu amuzant care va provoca deja curiozitate în rândul cumpărătorilor.

În al treilea rând, vei verifica toate articolele tale scrise pe alfabetizare. Nu vrei să-ti pierzi clienții doar pentru articole care are greșeli gramaticale. Alfabetizarea - cel mai important lucru pentru un copywriter. Crede-mă, eu știu cu siguranță o mulțime de lucruri despre aceasta.

Este important să ne amintim că, dacă scri un articol nu al tau, cu propriile tale cuvinte repovesti textul altcuiva, e nevoie pentru a verifica unicitatea. Pe Internet sunt o mulțime de programe care vă permit să verificați articole pentru plagiat. Rescrierea ta cu cit este mai unica, cu atât mai bine.

Odată ce articole sunt gata, ele trebuie să fie plasate pe schimbul de articole. De obicei scriu regulat, astfel postat în mod constant articole pe schimb. Deci, ce ai nevoie pentru a posta articole pe bursă?

În primul rând trebuie să vă înregistrați și de pus articolul pe piața liberă. Cred că experiența mea, la început am așteptat mult timp pentru a fi cumparata, dar, cu toate acestea, am scris și am scris. În prima lună de munca mea cu privire la schimbul de articole, am fost în stare să vând doar un singur articol, dar de îndată ce am început să scriu mai mult, câștigurile au crescut substanțial.

De îndată ce aveți comentarii pozitive despre munca ta, poate fi oferit un loc de muncă pe o bază permanentă. De asemenea, este capabil de a crea un portofoliu care angajatorii pot vedea nivelul tău de a scrie articole.

Câștigurile pe plasarea de articole este foarte util. Nu este necesar pentru a petrece o mulțime de timp scrind articole, puteți combina acest lucru cu cel de bază și în același timp, castiga bani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu