De ce este mai bine să utilizați sondaje plătite din străinătate?


Acum, există mai multe moduri de a face bani pe internet. Îți spun eu cum sa faci bani pe sondaje plătite. Este astfel de studii, constând din întrebări despre un produs sau o formă de serviciu ...

Astfel de studii din întreaga lume petrec o mulțime de companii de a cunoaște informații despre produs. Rezultatele, pe care compania primeste ca urmare a cercetărilor, ne ajuta pentru a îmbunătăți calitatea de bunuri și servicii.

Există sondaje interne și în străinătate plătite. Personal, prefer să fac un sondaje plătite în străinătate. Acest lucru este mai avantajos. La urma urmei, companiile străine plătesc mai mult. Dar, dacă chiar vrei să câștige bani în acest fel, trebuie să fii foarte atent.

Cu chestionarele străine am fost  salarizat proape un an, iar la inceput a fost foarte dificil de a găsi site-uri bune. Care plătesc cu adevarat.

Site-uri care oferă plăti pentru anchete pentru a câștiga sunt multe, dar nu toate dintre ele sunt de bună credință. În scopul de a găsi un site străin bun, am cautat peste tot pe Internet și am privit zeci de site-uri web, citit sute de comentarii. Mai bine să-și petreaci un pic de timp, dar sa obții bani pentru munca, dar nu o " gogoasa."

După ce am găsit proiectul, am verificat tot acolo. Vreau doar să subliniez că sa lucrezi cu sondaje pe site-uri straine este dificil. Trebuie să știi o mulțime de nuanțe, ce să scrie pe formularul care scrie despre mine în studiu, familia, locul de reședință. De la modul în care să completați formularul de înregistrare, va depinde de faptul dacă vei primi sau nu sondaje.

Eu vă va da un sfat: dacă vi se cere să plătească pentru ceva, atunci este 100% înșelătorie, nu este necesar sa pierzi timpul cu asa ceva.

După înregistrarea dumneavoastră va fi trimis prin poștă la urne în format electronic sondaje, răspunzind vei primi bani. În scopul de a fi de lucru confortabil cu chestionare străine, as recomanda obtinerea de traducatori si dictionare.

Face bani pe sondaje plătite nu este o sumă foarte mare, de obicei cu sondajele se ocupa studenți.

Sondaje straine - aceasta este o afacere foarte profitabilă, deoarece companiile plătesc pentru răspunsurile la întrebările in dolari. O medie de 5 $. Nu ar trebui să fie efectuată la cifrele prea exorbitante, după cum puteți arunca cu ușurință. În experiența mea, este mai bine să începeți de la putin, iar apoi mai mult ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu