Fiind un vechi blogger, am învățat tot sistemul de venituri cu blog-ul. Pe blog-uri puteți plasa o mulțime de informații diferite, viață personala, diverse articole informative, stiri, sau doar rezumate. În orice caz, dacă blog-ul dvs. este popular cu cititorii, puteți desena pe ea un pic, ca să spunem așa, pentru afaceri. De modul în care această afacere este destul de buna, iar munca aici nu este foarte dificila.
Prin crearea unui blog, probabil că încearcă să-l aducă în continuare mulți cititori, nu doar a crea o pentru tine. De fapt, un blog poate fi comparat cu un site care a fost creat pentru a face bani. Asta e modul în care se poate câștiga pe blog-ul, pornind de la zero și de umplere fără nici o investiție.
Desigur, dacă veți găsi un popor competente de PR, să plătească niște bani, vă puteți promova blog-ul dvs. de multe ori mai rapid, și câștigurile, respectiv, va fi, de asemenea, foarte rapid. Cum de a câștiga de la blog-ul dvs.? - Ați putea întreba. Și voi răspunde la întrebare. Există o posibilitate de a plasa publicitate contextuală pe resursele lor personale.
Publicitatea contextuală - acestea sunt bannere pe care le vedeți atât de des în paginile de site-uri arbitrare. Pe site-urile Web, găzduiește cu bună știință acest reclame enervante, dar anunțurile și face un venit foarte bun pentru proprietari, ca un site și un blog. Iată cum să facă un blog, dacă nu reclame? Aproape nimic, decât să-l vândă la cineva.
Pe blogul său, nu se pot face sondaj plătit, nu puteți cumpăra link-uri de promovare, dar de publicitate - mai este. Având în vedere faptul că această specie este destul de o mulțime de publicitate, voi chiar se poate plasa pe blog-ul întreg. Cu fiecare clic pe banner-ați acumulat o anumită sumă de bani, care poate varia de la una la mai multe de dolari.
Unele site-uri care oferă credite de publicitate contextuală de bani imediat, dar cineva o dată pe lună. În orice caz, veți primi banii înapoi în cazul în care dezvoltarea a blog-ul va fi rapid, și display advertising va fi o mie.
Câștigurile dvs. va depinde direct de cât de mulți oameni au citit-o, cât de multe se uita la o reclama, și cât de multe va fi mult mai în potențial. De asemenea, depinde de modul în care faci pentru a promova site-ul dvs., și cât de mult dorința de dezvoltare. Noroc ...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu