4 pași simpli Cum de a crește traficul pe blog


Una dintre cele mai frecvente plangeri am auzit de la bloggeri este că, indiferent cât de greu încearcă, ei nu pot oferi chiar sute de vizitatori și de vizualizări de pagini pe zi.

Aceste perioade sunt într-adevăr cel mai greu pentru că trebuie să lucreze în mod constant, fără încredere în obținerea de rezultate.


Dacă vă aflați în această situație, aici este o strategie simplă, care va crește în bara de 1000 de vizitatori si afisari de pagini pe zi. Această strategie este valabilă pentru toate site-urile și blogurile.

Doar asigurați-vă că pentru a finaliza acești patru pași, vă va fi de cel puțin două ore și jumătate de timp în zi pentru a se dedica pentru a lucra la proiect (bineînțeles că poate, și mai mult, care urmează să fie plătit proporțional cu timpul fiecare element).
Să continua.

Primul pas. "Articolele ucigași" (aproximativ 1 oră pe zi).

Ia-o oră timp de brainstorming, cercetare și scris, "s-ar putea ucide» (articole ucigase). Doar le numesc momeală de referință, sau "piloni" ai, articole și așa mai departe.

Să definim ce este un "criminal de hârtie"? Acest lucru nu este nimic mai mult decât un articol bine structurat, al cărui obiectiv principal este de a oferi un număr foarte mare de vizitatori valoroase vizate.

Cu alte cuvinte, în cazul în care blog-ul dvs. este dedicat subiect de web design, de exemplu, ai putea scrie un articol "100 de resurse gratuite pentru web design." Iata cateva idei pentru scrierea de articole astfel:

creați o listă mare de resurse;
scrie un tutorial pentru a învăța oamenii nimic, fie;
Găsiți soluții la problema cea mai comună în nișă dvs. și să scrie despre el, sau să creați o temă cu o analiză profundă a problemei, care alti bloggeri vorbesc doar superficial.
Atunci când face un "raport de virale", el explozie matura Internet și surprinde abonații dumneavoastră ar fi nici o limită. Ei vor citi și spune, "La naiba! Aceasta este ceea ce am fost cautati, dar încă detalii atât de mult! Aș adăuga mai bine la marcajele dvs..

Că o astfel de reacție ar fi. Și totuși, cititorii vor împărtăși incantati de efuziuni intelectuale cu foloverami lor în Twitter, care va atrage cu siguranță mai mult trafic.

Acesta este un viral marketing social. De aceea, pentru a scrie un astfel de articol Bucurați foarte responsabil și să aibă grijă de calitatea conținutului și apoi rupe doar de pe rivalii săi în praf.

Pasul doi: rețeaua dvs. (aproximativ 30 de minute pe zi).

Networking este important, dacă sunteți doar la început. 30 minute pe care le va dedica o zi poate fi împărțită în:

comentariu bloguri din nisa ta;
link-uri către dvs. de nișă bloggeri posturi și interacțiunea cu bloggerii, prin intermediul e-mailuri, mesaje personale și Twitter.
Amintiți-vă că obiectivul dvs. este de a construi relații autentice, asa ca nu se apropie de oameni pentru că cred că pot lua doar si ajuta la promovarea proiectului dumneavoastra.

Mergeți pe jos până la el, pentru că te respect munca lor, și pe care le puteți face amândoi atât de mult mai mult de lucru împreună. Aceasta este întrebarea de parteneriate și proiecte comune.

Pasul trei: Promovarea (30 minute - 1 oră pe zi).

Primul eveniment va fi aici pentru a promova articole virale sau rapoarte (articole ucigase). Ori de câte ori le publicați, să încerce să le plaseze în locul cel mai bun posibil, în cazul în care aceasta este permisă. Exemplele includ:

abonați existente la lista de corespondență;
face anuntul sau de presă pe bloguri și site-uri ale subiecților cu care aveți deja un parteneriat strâns;
marcaje sociale;
servicii sociale, cum ar fi Vkontakte, Twitter, Facebook;
mesaje în forum ale subiecților;
Dacă nu sunteți capabili de a utiliza în mod corespunzător timpul lor pe elementele prezentate mai sus, utilizează optimizarea motorului de căutare, sociale mediamarketingom (de exemplu, căutarea pentru grupuri si nise Public relevante, negocieri cu adminii acestor grupuri, cu scopul de a pune anuntul.)

Al patrulea pas este folosit pentru a rapid (aproximativ 30 minute).

Așa cum omul nu trăiește numai cu pâine, pe blog-ul nu trăiesc printre articole virale. Mesajele normale sunt cele pe care le posta regulat pe blog-ul său, împreună cu un criminal articole.

Stick lucrări modul de plasare, în cazul în care materialul va fi lansat în mod regulat, cititorii dvs. vor merge în liniște la culcare sau pur si simplu du-te la alti bloggeri mai active, dar, de asemenea, în acest caz, este important să se cunoască simț al proporției.

Dacă vă în fiecare zi pentru a trimite e-mailuri prin articolele lor de serviciu (de exemplu, Smartresponder), atunci este foarte probabil ca cititorii să considere e-mailurile ca spam. Pentru ca mai putin este mai bine, dar în mod constant și în mod regulat.

Cred că cel mai bun 3 - 4 aspecte in fiecare saptamana. Abonații dvs. vor fi în măsură să absoarbă mai bine informațiile. Exemple de poziții comune sunt:

mesaje de discuții pe tema ta, cum ar fi "dacă utilizarea excesivă a aripilor afumat este cauza de grasime corporala la sportivi? Și care este opinia dumneavoastră? (Un exemplu prost, dar ai prins ideea);
Comentariile program de afiliere de opinie pe ea;
caracteristică utilă, care credeți că va salva pe oameni de inconveniente, cum ar fi "10 exercițiu util pentru a instrui atenția dumneavoastră, care este utilă în situații extreme," etc;
Deci, faci un soi la blog-ul dvs. și cititorii dvs. va multumesc nu numai, ei vor recomanda blog-ul dvs. pentru a prietenilor tăi care au aceleași interese, și veți câștiga rapid popularitate.

Este important ca conținutul a fost într-adevăr valoros și poartă bine. Fă-o cu sufletul și a trecut prin experiența, asta e modul în care treci de sentimentele, gândurile și emoțiile prin cuvânt și se va simți cu siguranță cititorii tăi.

De fapt, nu va fi limitată în timp, sunteți liber să aleagă în ce moment de timp, cât de mult ai cheltui. Acțiunii principale sau întârziere. Planul întocmit în mod clar nu este 100% de succes. Succesul pe care il va realiza, atunci când pune în aplicare acest plan de același! Mulțumesc, veți vedea într-o versiune viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu