5 greseli de evitat atunci când promovizi un articol


Deși mai multe persoane și mai multe sunt descoperirea promovarea ARTICOLULUI în fiecare zi, dar mulți nu sunt capabili să învețe câteva trucuri simple, pentru a optimiza scrisul și de a maximiza eficiența viniturilor.

Următoarele puncte identifica sase greseli critice, pentru a fi evitate, dacă doriți să se bucure de toate roadele eforturilor dvs. de scris articole.

Primele trei erori se încadrează în categoria de "Orientări pentru conștientizare." Regula: pentru a fi familiarizați cu liniile directoare ale directorul unde aveți de gând să vă înregistrați articolele lor, astfel încât să puteți utiliza mai bine le in avantajul tau.

Numărul Greseala 1: Nerespectarea de a utiliza hyperlink-urile în organism articol

Unele directoare de articole nu va permite link-uri în corpul sediul articol, dar cele mai multe dintre ele vă permit să plece unu la trei, în text. Conversia cuvintele cheie țintă în hyperlink-uri în care este posibil, deoarece aceasta va aduce la trafic site-ul dvs. direct prin tranziții pe ea, și va îmbunătăți vizibilitatea site-ului dvs. motor de căutare prin cuvintele pe care le-ați specificat în articol.
Numărul Greseala 2: utilizarea ineficientă a "Block Scriitorilor"

"Block Scriitorilor", care este uneori numit un șablon, zona în care vă aflați, ca să spun așa "se vinde". Acest lucru este foarte important, deoarece articolul în sine nu ar trebui să fie utilizate pentru publicitate deschisă pentru formare și informare, și anume, capacitatea de a transporta un vizitator util. Utilizați numele sau porecla, mereu, apoi a lungul timpului, oamenii te vor asocia cu acest subiect, și tu, ca nimeni altul, va fi recunoscut ca un expert in domeniul tau. De îndată ce publicul dvs. va fi sigur de competența dumneavoastră, este fără ezitare de mult pentru a vizita site-ul dvs. și cumpăra produsul sau serviciul dvs.

Numărul Greseala 3: lungimea Articolul - prea scurt sau prea lung?

Webmasters, bloggeri și buletine de știri editori informatiile întotdeauna nevoie de conținut original. Că originalitatea face articol de marketing atât de puternic. Când cineva ia articolul dumneavoastră și le va publica pe site-ul său, sau trimite un e-mail, multiplică scorul. Cu toate acestea, mulți oameni scriu articole mizere într-o 100 de cuvinte, care nu sunt mai mult decât un dicționar de definiții pentru subiectul selectat. Sau invers autorii posta capodoperele lor de la mai mult de 2000 de cuvinte pe site-ul sau in ezine, de ce oamenii încep să se umfle capul unui astfel de volum de informații.

Există opinii diferite despre durata optimă a articolelor, care sunt între 400 și 900 cuvinte si nici un spatiu. Dacă ați ajuns la un consens, articol trebuie să fie suficient de lung pentru a explica pe deplin subiectul, dar suficient de scurt pentru a citi, a fost rapid si usor. În Internet Rusă este considerată un articol obișnuit de 1500 de caractere (cu spații)

Următoarele trei erori de plasare efectivă a articolelor din directoare. Acest lucru nu este un set de "reguli" ca traduceri pentru maximizarea rezultatelor.

Numărul Greseala 4: plasarea de articole în mai multe directoare ARTICOLUL

Dupa ce ai scris cu succes articol pentru tine, e timpul să-l pună în directoare de articole. Dar nu fac nici o greșeală, deoarece aceasta va plasa în oricare sau în două sau chiar de trei directoare de articole. Va trebui să lucreze peste numărul normal de directoare, poate că va fi numărul 20, 30 sau chiar 40 de cataloage. În cazul în care acest lucru este prea dificil pentru tine, încredința de-a treia parte "udalenschikam" sau la serviciile aferente. Ei bine, în cazul în care un astfel de lux nu vă puteți permite, iti recomand sa faci totul singur. Acesta va fi chiar mai bine, pentru a primi mai multă experiență. Nu facem compromisuri în acest caz, acest punct este important pentru succesul tau.

Numărul Greseala 5: Trimiterea unui "conținut de site-ul" ca articol
Unul dintre cele mai rele lucruri pe care un "munte", un comerciant poate face este să ia conținutul direct de pe site-ul web și să-l în forma de directoare de articole. Amintiți-vă, vă doriți să puneți munca ta de până la douăzeci și ceva de directoare și obține de trafic și de backlink pentru site-ul dvs.. Cu toate acestea, în cazul în care articolele conțin aceleași informații ca și site-ul dvs., motoarele de căutare vor lua în considerare conținutul dvs. ca duplicat, ceea ce duce la pessimizatsii (reducerea SERP) a site-ului dvs. și excluderea acestuia din index. În plus, acest non-unic poate duce doar la faptul că oamenii au făcut clic pe link-ul de va vedea aceleasi lucruri vechi. Încercați să păstrați conținutul site-ului unic și diferit de ceea ce este stocat în articole.

Articol de marketing, la fel ca orice altă activitate profitabilă, care necesită multă muncă, educație și practică. Tu poate și ar trebui să îmbunătățească în mod constant metodele lor în căutarea pentru rezultate mai bune. Dacă puteți evita aceste 6 erori mentionate mai sus, acesta va fi mult mai ușor să crească și să devină competenți infopredprinimatelem o crestere, afacere profitabilă :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu