Cum de-a determina tema site-ul dvs.?


Din selecția sa site-ul propriu-zis depinde succesul în viitor. De exemplu, puteți petrece o mulțime de timp și efort în promovarea unui subiect, și puteți foarte rapid și cu costuri reduse pentru a obține rezultate înalte în altă parte, în cazul în care aceasta este de la început pentru a alege ...


Odată cu dezvoltarea rapidă a temei Internet gratuit pentru site-ul dvs. devine foarte dificil de a găsi. Nise populare au ocupat mult timp. Până în prezent, în curs de dezvoltare în mod activ subiecte foarte specializate.

Ar trebui remarcat faptul că este foarte dificil de realizat în prezența extrem de specializate subiecte de mai mult de 50 de persoane pe zi. Chiar și de trafic pe site-urile-lideri de astfel de subiecte este la mai puțin de 150 de persoane pe zi.

Pentru a decide cu privire la tema site-ului pentru o bucată de hârtie pentru a scrie un minim de 10 subiecți care vă interesează. Apoi alegeți cele trei subiecte, care dobânda nu ar fi pierdute și într-un cuplu de ani. Dacă aveți timp, interesul în subiect, tu nu ar trebui să pierdeți timpul și efortul de a crea un astfel de site.

O atenție deosebită în alegerea subiectului privind analiza site-urilor de subiecte similare, care ocupă primele locuri în motoarele de căutare și au prezență ridicată. Fiti atenti la lucrurile pe care le bucura și veți fi fericit să fie în măsură să le aplice pe site-ul dvs., precum și cele care nu sunt în valoare de a lua.

În cazul în care pentru a obține conținut? Mai bine să scrie propria dvs.! Desigur, este nevoie de o mulțime de timp și efort. Dar frumos pentru a vedea modul în care site-ul este plin de articole de înaltă calitate.

Întrebarea alegerea dreptul de a acestui site sunt interesați nu numai incepatorii care construiesc primul lor proiect, dar webmasteri sunt într-o perioadă de creație "stagnare." Alegerea subiectului - o problemă gravă, ea este temelia proiectului.

Site-ul fac obiectul influențează puternic plasarea acesteia în viitorul reclamele contextuale și de banner. Acest lucru se datorează faptului că CPC în diferite discipline este foarte diferită. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că este necesar să se meargă în cele mai scumpe și, prin urmare, subiectele cele mai competitive: auto, constructii, imobiliare, de afaceri și alții.

Primul loc pentru a lua-le pe toate site-urile care au aceleași nelimitat "credibilitate" în motoarele de căutare. Aveți nevoie pentru a găsi un compromis între popularitate și concurență. Și, de îndată ce selectați o temă, începe imediat să se rotească în motoarele de căutare pentru a atrage vizitatori.

Este recomandabil de a alege subiectul, având în vedere interesele și preferințele personale. Activitatea preferata este ușor transformată într-o sursă de venit ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu