Cea mai populara metoda de promovare și de promovare a site-ului este utilizarea de publicitate contextuală. Desigur, nu e gratuit, astfel încât obiectivul său - este generatoare de venituri. Dacă nu există nici profit și randamentul investițiilor, este necesar să se refuze la publicitare. Există o serie de subtilități de publicitate contextuală, ele nu sunt doar posibilitatea de a promova site-ul, dar de asemenea, creșterea revenirea în formă de venit ...
Cum de a promova un site web de la zero, folosind publicitatea contextuală? Publicitatea contextuală - sunt anunturi obișnuite care face publicitate produsele sau serviciile. Acesta include un antet bine-compilate, textul accesibil și interesant și un link. În cazul în care un clic pe utilizator de rețea ad - cu bugetul dvs. o anumită sumă amortizate, care, în schimb, s-ar putea obține un potențial client.
Acest tip de informație de lucrări, astfel încât să puteți vedea fiecare vizitator vizate. De exemplu, un utilizator introduce o interogare Yandex.Direct "cumpăra o mașină de spălat", ca urmare, pe partea dreapta imediat afișează reclame pentru această căutare. Aș dori să menționez mai mult, du-te la un alt site cu publicitatea contextuală, va reapărea oferă o "cumpără o mașină de spălat."
Acest lucru înseamnă că un clic de publicitate contextuală este foarte mare, cel mai important lucru este de a identifica în mod corect cuvintele cheie și textul anunțului de înțeles. Alegerea rețele de anunțuri, se poate observa că Yandex este cel mai popular. În al doilea rând, după cum reiese din feedback-ul este Google AdWords.
Trebuie remarcat faptul că plata prețului pe clic depinde de cantitatea de trafic pe unitatea de timp, cu atât mai mare - mai rapid de bani este citit de la buget. Este rezonabil de a găsi o cale de mijloc, ca urmare a banilor va fi cheltuită și traficul lent, în același timp, va fi rapid.
Aș dori să vă avertizez că Yandex poate recomanda creșterea costului de un clic de la ori, dar aici se inspire din calculele tale. Dacă ați crezut că prețul click de 20 de ruble, tocmai acest preț și loc. În orice caz, traficul va merge, dar mai lent.
Cum de a promova un site web de la zero? Aveți nevoie pentru a planifica pentru promovarea site-ului. De exemplu:
1. Pentru a ridica cuvinte cheie;
2. Face un cuplu de elemente: o intrare separata pentru fiecare grup de chei;
3. Calculați costul optim de un clic (există mese speciale de calcul, sau puteți alege conversia implicit la 1%, iar în procesul trebuie să-l corecteze);
4. Revizuiesc periodic profitul mediu și ajusta prețul per click.
După cum arată practica, diverse anunțuri convertite în moduri diferite, prin urmare, prețul variază. Cu toate acestea, acest lucru încă doar vine cu experienta.
De asemenea, puteți promova întotdeauna un site cu anunțuri banner.
Pentru promovarea rapidă și eficientă a site-ului există o mulțime de feluri. În acest scop, o cât mai curând posibil, pentru a începe distribuirea anunțurile banner. La urma urmei, toată lumea știe că ea face posibil să se facă profit.
Principalele motoare ale banner orice companie este compensat. Din cauza numărului de bannere afișate pe site-ul dvs., determină cantitatea de emisiuni similare de pe alte site-uri. Prin urmare, mai mult trafic pentru site-ul dvs., mai multe persoane te va urmări pe bannere, puteți obține, prin urmare, feedback-ul, și de a câștiga mai mult decât pe internet. Garanții adevărat în această, nu, nu, ca unul care vede banner-ul, asigurați-vă că se fixează. Se poate ignora cu ușurință.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu